2011年7月30日土曜日

Sketchabilities sketch #52

今日は今月2度目のSketchabilitiesのreveal dayです。
今回も楽しいsketchでした!
Karanのsketchは写真を何枚も使いたい私にとっては、最高のsketch。
是非他のDTのlayoutもここでチェックしてみてください!
Today another reveal day over at "Sketchabilities"!
Look at Karan's awesome sketch, isn't that so beautiful??
Why don't you visit here, and you can find fabulous layouts which other DT had come up with.




今回はつい数週間前の週末、長女のお友達3家族で
我が家でBBQ&プールパーティしたときの写真です。
友達が家にやってくるまで待ちきれない二人は
2時間も早くビニールプールに飛び込んでしまいました!!
結局ワンピースのまま飛び込んだ長女はこのあと夜に発熱、
翌日から2日間学校を休むはめになりましたが・・・。
本当にこの日はよく遊びました!
We had a BBQ and pool party with two other families the other day.
It started from the noon, but my girls couldn't wait till then and they just jumped into our small pool.
We enjoyed the party till the evening...and see what happened??  My older girl got high temprature from that evening and she had to miss her school for two days...


そして今回選んだのはEchoparkのSplash!コレクションから。
毎月アメリカから届くMy Creative Scrapbook の今月のmini/creative kitを使用しました。
夏らしさ全開のLOにしてみましたがいかがでしょうか。
最近は白ベースだったり、どこかに白のスペースを求めていた私なので、
実は今回難しかったり・・・
でも結果とても楽しめてよかったです!
I chose Echopark's "splash!" line from My Creative Scrapbook July mini/creative kit.  I love using white cardstock for the base or leave some white spaces on the page, but for this layout, I didn't do the things like that, so it was a little bit challenging for me.  But I am satisfied with the result!

さて、実は私は28日から実家に帰省中。。。
このpostが無事30日に投稿されますように・・・
I am leaving for Tokyo where my Mom lives on the 28th...I hope this works out to be posted right on the 30th!!
Have a nice summer!!

2 件のコメント: