2012年2月17日金曜日

"Love your smile always" with "Scrap A Little!"

Hi everyone.
Though it's still cold outside, our first crocus showed their tiny yellow faces in my garden a couple of days ago!!
I can hear the sound of spring!! Yay!

Today I am sharing my layout, using sketch over at "Scrap A Little!" for its sketch challenge.
For this layout, I used MCS January creative/mini kit.  It has a lots of Pink Paislee papers and embellies from  "Snow Day" collection.  We still don't have any snow here (but it's really cold!!),  but isn't it lovely for
this girl's page??

今日は久しぶりに晴れ上がったのですが、どうも山の方から吹き下ろしてくる風が
冷たくて、外に出るのも嫌な感じです(冬が苦手です・・・)
そんな中、数日前、庭のクロッカスが顔を出しました。
そして昨日はヒヤシンスがピンク色の小さなつぼみをつけているのを発見。
寒い中にも確実に春が近づいてきている感じです。ほっ。

さて、今日はちょうど1年前の今頃だったでしょうか、ゲストデザイナーを務めさせていただいた
"Scrap A Little!"のsketch challengeに参加してみました.
このサイトを運営しているHelenさんは沖縄在住なんですよ~。

写真は節分の日、次女が幼稚園から持って帰った鬼の帽子をかぶり
「鬼は外~福はうちぃ~!」と練習しているところです。
この笑顔。
まさか数時間後に泣き顔に変わるとは。
豆まき本番、と準備を始めた夜7時。
突然耳が痛い、と泣きだしました。
そう、中耳炎です。
金曜日の夜7時、なんでそんな時間に・・・と嘆きながらとんぷくでしのいで翌日病院に走った、
というオチ付きでした。
まあ、でもこの笑顔で鬼も入ってこないでしょう・・・ということで、来年はしっかり豆まきしたいなぁ。





I have another happy news, I recieved RAK from Petra this week!
Isn't it gorgeous??  I used leaf trim for my layout.  Can you see that??
Thanks Petra, for wonderful RAK!!
そして今週は嬉しいことがもうひとつ。
1月にsketchabilitiesで一緒にDTを務めていたPetraのblogでRAKがあたり、
それが届きました~♪
さっそくこのlayoutにも使いました。
お花のまわりの葉っぱがそうです。



今朝やっとお雛様を出しました。
バレンタインが過ぎないとなかなか出す気になれず・・・。

それではよい週末を!

1 件のコメント:

  1. yeah, I think that your girls really always smiling :-)))) at least I hardly every see a photograph where there is no smile! and your LOs make me smile too!

    返信削除