2012年6月12日火曜日

Lawnscaping Challenge #35 & マンキツ大感謝祭 2日目

Hi, everyone !
I want to share my "Fathers's day card" today,
and I am going to enter "Lawnscarping Challenge #35" with this card.
Patterned papers are from Echo park (from MCS mini/creative kit of last year).
This is for my husband and my daughters will decorate inside during this week !!


こんにちわ。
朝はこれでもか、という土砂降りでした。
登校していく娘の後ろ姿があわれ。。。と思うような雨でしたが、
今はすっかりあがって、そろそろ帰り着くころかなぁ、なんてうきうきしています。

さて、今日は簡単に「父の日カード」を作りました。
前回の母の日のカードに比べると、ちょっと力が入っていないでしょうか???
いえいえ、そんなことはない!
さぁ、これから今週末(でしたよね??)の父の日に向けて、
こどもたちに中を飾ってもらうことにします!




このカードで"Lawnscarping Challenge #35"に参加しています。
そして昨日に引き続き、マンキツ大感謝祭の二日目に参加します。
このイベントのおかげで、少しづつですが、マンキツのものも
そうでないものも、使うことができて感謝!!

さぁ、そろそろ娘が帰ってくるでしょう。
おやつの準備!

Thanks for looking !
Have a nice day !







4 件のコメント:

  1. コミュから来ましたstila(yoko)です。
    お父さんへの感謝が伝わるかわいいカードですね。
    ハットと♥がかわいいポイントになって喜ぶ顔が想像できます^m^

    返信削除
  2. Oh yes, this is wonderful! Love the addition of the top hat! So awesome! Thank you so much for joining us at Lawnscaping !

    返信削除
  3. Aw, this is such a sweet card! He'll love it! Thanks so much for playing with us at Lawnscaping!

    返信削除
  4. Great card!! Your husband will be very happy with it. Thanks for playing along with us at Lawnscaping. xx Tamara

    返信削除